söndag, juni 25, 2006

060625

Midsommar uppdatering!

Vi har med firat midsommar. Här kommer lite bilder.
Var i Svedala hos Familjen Karlsson, som alltid.


Den fina stången, som jag inte var med och gjorde. Jag sov.
Det var kämpigt att ta igen den sömnen jag behövde efter 2 vakna nätter på jobb.


Milton leker i stugan :)


Softaren Lukas :)


Softaren Daniel ;)


Ascoola Mari


Timea & Liam badade i poolen.


Jag..


Testar kameran för Sandra, när jag köper min 10 000´s kamera så vill hon ha min gamla.
Och jag förstår henne, den tar bra bilder, men jag vill utvecklas mera.

Nu ska jag sova och imorgon blir det till att ta hand om min sjuke son, vi testade att ge lite kaka med mjölk i igår, det gick inte alls bra och idag har han bara kräkt och varit superdålig.
Usch, ingen mer mjölk för pojken M.

Kram Sandi

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, en sån härlig midsommar ni verkar ha haft! Jättefina bilder!

Vad gäller vårt parasoll så kommer du inte att tro mig när jag säger att det kostade 175 spänn. På Jysk. Som sagt... vi får se hur länge det håller.

Natti!

12:28 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjena vännen!
Mysig dag ni ser ut att ha haft!
Har du fått rätt på sömnen igen?
Låter jobbigt att ha två vakna nätter efter varandra + fira midsommar sen *ler*

Så snyggt halsbandet är!
Är det en av de mellandelarna du köpte på Panduro?

KRAMEN!

7:35 fm  
Anonymous Anonym said...

Kikar in en säng.
Tråkigt att Mille blev dålig igen.

Kram Jenny

10:35 fm  
Blogger Kottemor said...

Hej Snäckan!

En till som är hemma med magsjuk son:(

Skulle bara skicka en KRAM!

/ila pila

2:05 em  
Anonymous Anonym said...

Hallooooo!!

Är bara inne en sväng och vill lämna avtryck!

Vilket kanonfint halsband du har på dig på bilden! Gjort det själv??

Nä nu måste jag ta hand om barnen! Dom badar och har stänkt ner typ hela badrummet *suck*

Kram

6:31 em  
Anonymous Anonym said...

Mysig midsommar ni verkar haft! :) Snygg bild på dej. ;) Stackars M, hua. Kramen

9:26 em  
Blogger Emelie said...

Inne en sväng mitt i natten, sitter med en sjuk liten Mea på armen som inte kan sova.
Ni ser ut att ha haft en fin midsommar. Rhodos och Kalithea låter helt underbart, vi var där fönågra år sen och jag älskar Rhodos. Hoppas ni får en superskön och verkligen välförtjänt semester. Njut av den supergoda Grekiska maten.
Ha det så bra!

2:28 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o slår en kik!
Ses imorgon :D

KRAMEN!

8:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home