lördag, oktober 14, 2006

061014

Dermanord & Tvål..

Mmm, jag är fortfarande nöjd med min mobil, fast jag tycker jag behöver ladda den onödigt ofta?!
Den tar fina bilder o här är lite av dem som vi tagit.
Jättekul att kunna skicka gratis meddelanden, vilket både Marie och Daniel får känna på, då de med har 3.
Fler som har 3 som jag kan terra?


Snuttan


Min familj


Jag,
igårkväll på jobbet, utan smink, ser verkligen hemsk ut, men jag blev nöjd med mina ögonbryn som hudterapeuten formade till mig.
http://www.easehud.se

Fick rengöring, peeling, formning av bryn, massage, mask och dagcreme.
När lönen kommit är det jag som går dit och handlar alla mina produkter.
Hon har valt ut det som min hudtyp behöver. Toppen, parfym- alkohol- och mineralfritt.
Så jag kommer köpa ansiktsvatten, rengöring, dagkräm, ögonkräm och peeling + en kallpressad jojobaolja som är bra nu inför kalla vintern.
http://www.dermanord.se/ är adressen till produkterna.

Nu har jag bestämt mig att gå en gång i månaden och få behandling, nästa gång är det dax för C-vitaminbehandling.
En vitaminkick för huden som ger förbättrad spänst och lyster. Bra för dig som jobbar mycket framför datorn, vistas mycket ute eller tycker om att sola. Rengöring, peeling, C-vitamin, ansiktsmassage, ansiktsmask, dagcreme.

Jag fick beröm för min hudkvalitet, trots att jag inte alltid sköter den på bästa sätt, tvättar ofta av sminket med tvål och vatten och vissa sena utenätter händer det tom att jag sover med sminket på.
FY!
Men det jag ville komma till var att jag är inte helt ute och cyklar när jag säger att jag börjar få tendenser till rynkor + att huden inte känns lika spänstig längre. Hudterapeuten höll med och menar på att det är nu, mellan 25 och 30 man måste börja se om sin hud och kropp.
Annars kanske man förfaller helt o hållet :D

Nåväl.. ikväll är jag och barnen ensamma. Daniel är i Malmö på herrmiddag, (låter så löjligt, jag har ingen Herr ju) och eftersom vi inte har någon barnpassning så ska jag köra in och hämta honom vid 00 och sen sova för att gå upp och jobba mellan 7-15 imorgon, det blir hur tufft som helst!
Men jag hoppas jag orkar träna imorgon kl 20, denna veckan har jag inte alls hunnit med det :(

Nu ska jag kika på The Breake up.

Hug..
Sandi

7 Comments:

Blogger Suss said...

Hallooooo! Sitte här som ett nöt efter att sambon somnat i soffan för länge sen, vid 21 typ... Har pärlat, ska kolla lite på nätet och kanske beställa (om jag får tummen ur nån gång nu då..) kikade in till dej och Oj! Uppdaterat =)

Hoppas ni haft en trevlig helg iallafall trots jobb och så.

Kram!

12:13 fm  
Blogger Suss said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

12:13 fm  
Blogger AnnaHanna said...

Halloj!
Jag har haft en nättimeout - men nu är den över och jag springer runt och terrar i folks bloggar :-)
I somras var jag på tjänsteresa till XXXXXXX och rätt som jag åkte där på den ganska lilla vägen på hemåt igen så såg jag en skylt som det stod "********", typ, på.
Kom på att jag kanske inte ska skriva ut det... kanske bäst att jag inte talar om vart jag varit heller.
Så, nu har jag ändrat det. Detta meddelande är nu fullkomligt obegripligt.
Vad jag ville säga var att jag nog var ganska nära där du bor. Det kändes märkligt :-)
Kram //Anna

12:40 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Hej vännen!! Vad länge sen jag kikade in till dig, hoppas allt är bra! Hos mig jobbas det för fulla muggar!

Kram!
/Helene

9:01 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne för en kik :)
Kram!

8:43 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej där! Oooh, det låter härligt med ansiktsbehandling! Det har jag tänkt att jag ska testa nån gång, har aldrig gjort det. Men kan tänka mig att det e skönt. =)
Man får ju börja va rädd om hyn nu när man passerat 25! ;) Var the break up bra? =) Haha, ja visst låter det töntigt med "herr"middag! =P Ha det gott! Kramar!

7:02 em  
Anonymous Anonym said...

Hejhopp. Vilka fina bilder. :)

11:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home