torsdag, oktober 19, 2006

061019

Nytt Jobb!

Idag är jag glad!
Min hjärna kommer att få fortsätta utvecklas :)

Jag har nämligen idag skrivit på papper och har nytt jobb!
Alla mina ansökningar och intervjuer har äntligen gett resultat.

Ska börja som elevassistent den 1 december i Höör. Kommer framförallt jobba med en tjej som går i åttan. Hon är högfungerande inom autimsspektrat.
Det är såå jävla spännande att jag knappt tror det är sant. Precis detta jag vill ju, jobba i skolan :)
Ja, om jag bortser från att starta egen pärlbutik eller fotografera, så är detta helt klart det näst bästa.

Kommer få så mycket mer tid med mina barn, och Daniel, både på helgerna och e f t e r jobb, kunna träna och umgås med människor. Lämna barnen halv 8 på morgonen, som en v a n l i g människa.
Jag är så glad!

Puss å Kram
Sandi

18 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till det nya jobbet. Skönt med mer till familjen.

3:00 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas att du kommer att trivas på det nya jobbet. Jag vet hur det känns att jobba kväll/helg när famlijen är hemma. Början på veckan mådde man dåligt för att man skulle jobba helg. När man jobbade kväll så kollade jag på klocka hela tiden och undrade om barnen hade somnat eller vad de gjorde.
Förhoppningsvis så blir det bra nu med det nya jobbet.
Det är rätt så snart som du börjar i Höör.
När blir det avsked på jobb?
Hoppas att allt är bra med dig.
Mattias sover borta igen, men denna gången bara tills imorgon fredag.
Vi höres
Kramisar från mig

3:10 em  
Blogger Suss said...

Heja Sandi! Grattis till ditt nya jobb!
Vad glad jag blir för din skull! Hur går det med det där andra?
Jag fattar precis vad du menar med att jobba kväll och helg. Det suger duktigt!

Kram!

3:47 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej vännen!
Vad skoj!!
Skönt att slippa jobba helger o kvällar :)

Kramen om!!

5:37 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandi!
Grattis till nya jobbet!
Så kul :)))

Kram Jenny

5:52 em  
Anonymous Anonym said...

Oj vad kul å höra!! Nytt jobb i mina hemtrakter :) Grattis

Du måste skriva och berätta lite mer om jobbet(om du vet mer) blir jätte nyfiken. Vi ses nästa helg igen för då blir det party, party.

Kram

7:27 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS till nya jobbet! Vad härligt att det känns bra för dig! :-)

Kram, Stina

9:56 em  
Anonymous Anonym said...

=( =( =( Grattis gumman... Är glad för din skull men butter för min egen.... =) Det blir tomt utan dig på jobbet!!! Kramar från Marita!!!

12:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis till nytt jobb! :)

10:17 fm  
Anonymous Anonym said...

Stort Grattis till det nya jobbet.
Hoppas att du kommer att trivas

10:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Åhhhh....ett stort grattis till dej vännen! Så glad jag är för din skull! Grattis, grattis!!

Stora grattiskramar

11:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis till ditt nya jobb! :O)

Kramen Anna S

1:10 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis till jobbet kära kollega! Jätteskoj! Det är så skönt att enbart jobba dagtid *även om skoldagarna ibland kan kännas olidligt långa de också förstås*
Kramar från Camilla som nu packar ihop datorn inför morgondagens flytt! Gissa om det ska bli skönt när vi äntligen är på plats..och vi fått släppa den nuvarande bostaden??
Kraaam Camilla

1:36 em  
Anonymous Anonym said...

Åhh så roligt.
Skrev till dig på msn och grattade men vet inte om du såg det för jag vet hur msn kan vara :)
Jätte kul för dig.
Den där träffen i Ängelholm hamnade någon annanstans va? ;)
Ha det bäst!
Kram från Sara

5:11 em  
Blogger Kottemor said...

Grattis här också snäckan!!
Superkul!!!
Javisst,jag längtar också efter att bli en sån där "vanlig" människa som har barnen på dagis hela dagarna,med rutiner liksom!!!
hahahahaa
Våra gull är ju stora nu,kommer bli lika kul för den som för dig och förhoppningsvis så småningom mig;)

Många många grattiskramar!

8:23 em  
Blogger Emelie said...

Grattis!
Så skoj med nytt jobb och bättre arbetstider.
Skönt för både dig och arnen med mer "vanliga" tider.

Kram

1:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Så kul. :) Grattis!!!

11:12 em  
Anonymous Anonym said...

Åh så kul!!!

9:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home