söndag, oktober 22, 2006

061022

Skinka & Points..

KlumpFian, Sandra, har varit i farten igen, jag ramlade i trappan i fredags och nu har ett stort svart blåmärke börjat uppenbara sig på vänstra skinkan.
Båda händerna har onda uppfläkta småsår. Blev så eftersom jag drog händerna längs väggen med fallet, och vi har ju sand i väggen, därför blev det mindre roligt för tassarna.

Sekunden efter fallet knackade det på dörren och instormade gjorde Jennie med 3 fikasugna kottar :)
Efter fikan fotograferade jag småmonstren, så mycket lättare än mina egna måste jag få säga.


Detta är nog mina favoriter bland alla enskilda..


Tyvärr är jag inte stolt över någon bild som togs där de sitter tillsammans.


Tur de är söööta iallafall :D

Och efter fotosessionen åkte vi till Center Syd, utan att riktigt tänka oss för. Vi var 5 för mycket.
Väl där kom vi på vem vi skulle lämnat hemma.
Barnen!
Den ene galningen avlöste den andra och vi kommer förmodligen aldrig sätta oss i samma sits igen.
- Eller vad säger du Jennie?

Men vi fick inhandlat doppresenter till lilla Tuvalisa och vi var på dop hos idag. Lilla snäckan, så söt hon är!
Imorgon går jag till chefen och fixar det sista med uppsägningen, har varit i skolan och skrivit på mina papper där.
Spännande blir det.

Igår var mamma o Linn här o lekte lite med barnen, åt middag o så. Annars har det inte hänt så mycket mer denna helgen.
Nya tag inför nästa vecka.
Min enda lediga dag på tisdag ska jag till skolan på tisdagskonferens och rundvandring, jag ska väl även hälsa på tjejen jag bl a ska jobba med framöver.

På lördag den 28/10 är det PARTY, fy tusan vad jag ska parta, jag ska slänga de lurviga (som iofs inte är lurviga) på närmsta dansgolv och bara precis ragla runt o vara full.
Jag ska blanda Bacardi Razz med RedBull och 7Up + is och bara dricka..
Haha, ja det låter ju moget!

Måndagen efter utgången ska jag börja på Viktväktarna, jag känner mig laddad, ska gå med Josefin från jobb och vill gå ner 7 kilo.
Det är såna kilo som bara är stört omöjliga att gå ner, så vi får se om det hjälper att räkna points.

Under tiden jag väntar på min utgång ska jag bara precis vara avundsjuk på Martin & Mari som ska till Thailand om 3 veckor.
Kul för er, jättekul, JÄÄÄTTEKUL, ja vill osse me.

Nästa år blir det Thailand för oss om jag så ska DRA med Daniel dit..

Kram
Sandi

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan.

Vad duktig du är på att fotografera. Hoppas att du får en trevlig utgång.

8:28 fm  
Anonymous Anonym said...

Det låter onekligen riskfyllt att bege sig ut med 5 barn och shoppa....Jättefina kort förresten..

Jennie

10:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Hallojsan stumpan!

Vilka supersöta bilder. Dom är ju bara för goa, trollen!!

Håller med om att det inte låter helt dumt med en resa till Thailand. Riktigt avvis blir man!

Låter skoj med en utekväll på Lördag. Vänta bara tills jag ammat klart sen följer jag mer än gärna med ;-)
Själv ska jag ha en utekväll-light med bowling och restaurang utan barn(fast lillstumpan ska med). Kan vara helt okej det med :-)

Nä nu ska jag städa här innan nya soffan kommer :-)

Kramar i massor/ Louise

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS till ditt nya jobb Sandi!!!!!!!

Jag vill höra alla detaljer den 4:e. Ska bli super myyyyyyysigt att ses.

Puuuuuuus & Kraaaaaam så länge!

/ Katta

4:45 em  
Blogger Kottemor said...

Så härligt med utgång!!
Och bilderna blev ju jättebra!:)

Njae,helt avis på er är man ju inte när man hör att ni haft alllllla kottarna med er,hahahaha
Har fullt upp med mina 2 frön;)

Många kramar på er och håll nu ordentligt i räcket i trappen i fortsättningen;)

6:26 em  
Blogger Suss said...

Hörrö, du får ta det försiktigt i trappen Sandibella!

Inte avis på er shoppingtripp, det är nog bland det värsta man gör. men så när man tagit med de små trollen en gång så kommer man ihåg det ett bra tag. Sen gör man samma misstag igen och fattar inte hur man kunde glömma bort att lämna barnen hemma =)

Fina foton på sockersöta barn!

Kram o gonatt!

12:23 fm  
Blogger Mindi said...

Kikar in. :)

Kram kram

9:39 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Ajaj med 5 kottar med sig på shopping... ;)
Fina bilderna blev!
Mmm man blir lite avis, min bror åker till Thailand mellan 27/12-28/1... Är liiiiite avis minsann...

Kramen!

10:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home