fredag, september 23, 2005


(Finaste Pärlan, fler bilder kommer ikväll)

Oboy vad jag längtar tills imorgon.
Barnen ska lämnas bort, men det är inte därför jag längtar.

Vi är bjudna på fest och det ska bli riktigt roligt! Att få komma bort och bara vara Sandra.

Mamma tar Timea och min kompis Ulrika tar Milton. Det är lättare för dem om jag delar upp barnen, eftersom min syster har såna sömnproblem så är det smidigare att Timea som sover bättre än sin lillebror får ligga över där.

Han är fortfarande jobbig på nätterna och vaknar minst en gång och vill ha välling.

Och min syster är inte sämre hon, ibland håller hon mamma vaken till kl 03 på nätterna.

Det är inte värre än att barnen kan vinka till varandra från fönsterna eftersom mamma & Ullis bor grannar :)

Innan festen imorgon ska Daniel klippa sitt hår, vi trodde han skulle bli lite snygg i en längre kalufs, men ikke då.
Han ser ju fan inte klok ut!

Och han håller med..
Det ryker imorgon då, få se vad Snille kan klippa för snyggt, blir kanske lite slingor oxå!

Jag ska nog inte göra ngt med mitt, inte så länge sedan jag klippte mig.
Men några nya snygga kläder ska jag unna mig!

Blir väl jeans och top i vanlig ordning, jag är en riktig jeanstjej.
Hade velat ha tag i min vän Louise, hon är Make up Artist, så hade jag kanske kunnat fjäska in mig o få en snygg make. Men vi konectar kanske på msn ikväll :)

Nu ska jag ta och köra till Daniels syster och lämna en TW leverans.

Sköt om er vänner!!

1 Comments:

Blogger Suss said...

Åh, så kul för er att komma ut lite tillsammans och roa er =)
Jag ska ut imorrn med, Jeppe har barnen och är hemma. Det är kul det med. Som du skriver, att bara vara Suss betyder mycket. Slippa mammarollen en kväll..

Lilla snäckan, så söt hon är! Hur gick det med glasskivan? Får du den snart eller? Hoppas du gav glasmästare en omgång ;-)

Nu ska barnen snart nattas och jag återkommer senare ikväll. Kanske tjatar vi lite på MSN ikväll?

Kramis!
/S.

8:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home