fredag, september 23, 2005




~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Så sitter jag här igen då ;)
Daniel blev precis upphämtad av sin kompis, de körde in till stan för att D ska kunna köra vår lilla bil hem.

Daniel fick tjänstebil idag, sååå-å skönt att vi slipper betala bensin för alla hans mil nu. Det blir ca 10 mil om dagen han kör annars.
Och nu när bensinen är så dyr är det skönt att slippa den kostnaden, även om man får dra av det.

Ja! Så då kan jag sitta här i lugn och ro, barnen sover..
Lite bilder var det lovat o de kommer här!


Vi har haft riktigt härligt sommarväder (nästan) idag, det var absolut läge att hänga ut tvätten, och när korgen var tom skulle lillebror ner i den!


Sen skulle båda sitta i den, inte så kul o märka att man knappt kom upp..


Sen skulle Mea sitta ensam..


Hrmm, sen skulle mamman ner i den (bestämde Timea)


Sen var det slut på tokigheterna och detta är sista bilden.

Jag hann inte mer än beklaga mig på att ingen arbetsgivare hörde av sig och var intresserade av mina ansökningar.
Så ringde telefonen, 2 ggr tom.
Ska på en intervju på tisdag och sen ska jag hoppa in som vikarie på dagiset som ligger granne med Timeas på onsdag.

+ att jag har en del visningar nästa vecka, så det blir fullspikat..

Jag har oxå fått en allergisk reaktion i mina ögon, detta är andra dagen i rad och det gör förbannat ont, så nu tänker jag gå o lägga mig för att läsa nya Mama i sängen.

Är så himla trött på att inte kunna byta miljöer utan att bli dålig, och jag blir bara mer och mer känslig :(

GONATT!

5 Comments:

Blogger AnnaHanna said...

Vad tråkigt med dina ögon - men roligt att du hörde ifrån några hugade arbetsgivare till slut (till skillnad från här då :-)
Härliga bilder också - det ser verkligen somrigt ut. Du klär i tvättkorg...
Kram //Anna

2:14 fm  
Blogger Emelie said...

Hej gumman!
Hoppas att allt är bra.
Sssssg det om din sambos morfar, beklagar verkligen.
Men har du gått och blivit TW försäljare? Så roligt!
Jag har också varit det i överr 5 års tid och nästan lika lång tid som gruppledare, blev det ganska omgående.Det är verkligen super kul jobb och man får fina saker och många trevliga resor både i och anför Sverige, här finns verkligen möjligheter.
Lycka till!!!

Kram din vän Jeanette

11:54 fm  
Blogger Suss said...

Hej vännen!
Kikar in för att se om det uppdateras här nåt ;-)
Underbara bilder på sötisungar och en lika söt mamma i tvättkorgen! Ni verkar ha ahft en härlig dag, här tror jag vi får vänta till nästa vår innan det kan hängas ut några kläder på tork igen...om man vill att de ska torka alltså ;-)

Sköt om er nu!
Kramis!

5:17 em  
Blogger Mindi said...

Hej vännen!

Sååå söta barn!!!! Och mamma i tvättkorgen är söt hon med... ;)

Stoooooooor kram från Mindi

11:35 fm  
Blogger ~Karin~ said...

Hej!
Ååååååååh, såna sötnosar i tvättkorgen..alla tre!!! :-)

Sådär varmt har inte vi längre...men idag har det ändå varit relativt skönt väder!

kraaaaam /Karin

11:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home