måndag, januari 23, 2006

Här sitter jag...

...med hals och öronont :(
Var lika krasslig i morse, men det var bara att pilla sig opp!
Vi sov på tok för länge (6.00) Jag skulle ju lämna kottarna på dagis 6.30, och lite mer tid än så behöver vi då.
Kom till dagis 20 i och Mille lille blev lessen i ögat ;(

Men det blir han alltid när jag lämnar honom vid den tidpunkten, hos Farmor med.
Det hade gått över med en gång och när jag ringde kl 9 så meddelade personalen att han var helt som vanligt :)

Men kl 15 ringde de mig på jobb och ville att jag skulle komma, då hade han 39 graders feber och var hängig. Så jag for dit på studs.


Vatten vatten... bara vanligt vatten....

Mean är friskus som vanligt och kommer få gå på dagis på onsdag ändå.

Sen körde vi hem, och lilla pyret var vid ganska gott mod ändå, har ätit både sin och min middag, han är väl hungrig från sist han var så sjuk att han inte ville äta alls och tappade därför lite mer än 1 kg.


Panerad spätta med pressad potatis var det på menyn idag, det passade prinsen perfekt som åt 2 fiskar.

Nu på kvällen har jag planerat lite med Timeas rum och suttit och fundilurat hur jag ska snickra ihop mitt soffbord.
För det ska jag köpa virke till imorgon :)
Hittar inget kvadratiskt som jag så gärna vill ha, så då får man ta fran sågen ;)
Daniel har även spacklat klart i hallen, weeee, så inom det närmsta ska sakerna upp där med!

När jag laddade in mina bilder idag, fick jag syn på de här :)
Timea Fotograf har varit i farten när mamman jobbat :)


Långhårig lillebror..


Superbraig bild av min systers mobiltelefon ;)



Det spacklade halltaket är oxå dokumenterat ur en 5 årings perspektiv :D

Men nu är det dax för Prison Break, ni kollar väl på det?

Ha det gott!
Sandi