söndag, januari 22, 2006

Skattkammarön


Igår jobbade jag och efter det hade jag min syster, som sovit över i natt.
Vi flängde lite rundor igår, först Skattkammarön, dit vi var med Timea. Hon gillade det mer än Andy´s.
Lillebrorsan fick inte följa med för han har haft 40 graders feber hela helgen. Jag anar att det är sviterna efter MPR sprutan.
Efter det var vi en sväng på Coop, Hemtex, H&M, Stadium och sist men inte minst IKEA.

Vi körde förbi min lillasysters lägenhet med, hon ska ju flytta hemifrån.
Ohhh, så fint och mysigt hon får det. 67 kvm utanför stan i lugnt villaområde, med egen uteplats.
Har själv fått välja färger på väggarna som en målare fixar innan inflyttningsdatumet 060201.

Förkylda är vi med, jag har sovit sammanlagt 12 timmar på 3 nätter och det börjar kännas lite småjobbigt nu. Kanske därför jag är extra trött på jobbet med?
Projektet jag dragit igång med hemma är att färdigställa målandet av Timeas tak och trots snor i hela hjärnan och ett dunkande huvud ska jag se vad jag kan göra åt det ikväll.
Man vill ju ha färdigt.

Hoppas Daniel kunnat spackla färdigt i hallen så jag kan måla och sätta upp mina nyinköpta krokar, spegel och hylla där.
Längtar.

So long, rasten är slut.