lördag, februari 11, 2006

060211

Ryggont och ny dator.

Uppe med tuppen det är jag det!..

Det blev inte tid till någon uppdatering på denna sida igår.
Jag jobbade 7-16 och hämtade därefter barnen mina på dagis. Vi körde till Center Syd när Daniel anlänt hem.
Var tvungen att ha lite mer vantar till barnen, vintern verkar ju aldrig ge med sig?! Milton fick även ett nytt regnställ. Lite mat, ögonbrynsfärg och nya underkläder blev det oxå.

När vi kom hem gjorde jag jättegod fetaostsallad som vi åt med en karrébit var.
Efter Let´s dance ramlade ögonlocken ihop och jag fick uppsöka sängen.

Sovit som en kratta men en sparkandes Milton hos mig.
Jag är aptrött på att ha barnen i sängen så jag hade förberett en extrasäng brevid mig där Mille legat halva tiden i alla fall och Timea hela morgonen. Men jag tror vi har fel på sängarna, för guuuud, vad jag har ont i ryggen varje morgon.

Skulle mao inte sitta fel med en Hästen...
=)

Idag då..
Ja, rörmokaren kommer och jag ska plocka undan lite.
Allt jobb jag hade med storstädet i förrgår börjar fallera ;(

Vi skulle behöva ett nytt datorbord, men jag vägrar köra till någon affär på helgen och trängas med alla andra tossar, jag vägrar!
Daniel har köpt en ny dator för hur mycket pengar som helst, platt skärm och hela kittet, men det har inte kommit än, när det gör det vill jag dock ha ett nytt diskretare bord. + att en vajer med draperityg ska upp för att skärma av.

Nu ska jag bege mig mot frukostbordet, få se om jag har andledning att skriva mer under dagen.

**HUG**
s a n d i

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan hejsan.

Lämnar bara ett litet livstecken här så du ser att jag varit här och kikat igen. :) Måste ju kolla på fotona, ser vad som händer osv.

Kram Kram

11:02 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Måste bara säga att vad söta ni är ihopa du och Daniel i ditt MSN fönster!

Och du... nu har jag uppdaterat min blogga ;D

Kramen!!

2:09 em  
Blogger Suss said...

Kikar in och läser lite =)

Kram!

8:11 em  
Blogger Suss said...

Vad är up med din mobil? Kan inte skicka mess till dej?

1:03 fm  
Blogger Mindi said...

Hej vännen!

Hoppas att ni alla mår bra????
Miss you....

Ville titta in för att önska dig och din familj en mysig alla hjärtas dag också.

Stor kram från
M I N D I

9:34 fm  
Blogger webmosterhelene said...

Trist med ryggvärk :( Kanske en ny bäddmadrass kan hjälpa dig? Det har iaf hjälpt mig lite lite grann :) Ha en underbar Alla <3-dag!

Kram
/Helene

12:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home