onsdag, februari 15, 2006

060215

Ny dag..
Igen!

Kan man tänka sig att jag fått sova helt skapligt i natt. Mille vaknade inte förrän kl 05 och ville komma över till vår säng.
Vi somnade om och låg kvar i sängen till halv 8. Så välbehövligt för mammahjärnan!

Därmed kan jag inte skylla på att jag inte fått sova, med tanke på att jag gick och la mig 20.30 igår kväll :)

Idag mår vi bättre.

Daniel är tillbaka på jobb. Milton är bättre med andningen och jag mår prima.

Ledigt står det på mitt schema, men jag är långt ifrån ledig.

* Tvätta.
* Handla mat.
* Köra in på Timeas gamla dagis och hämta sånt som vi glömt.
* Köra till sopstationen och kasta papp och kartong.
* Köra in på bibblan och lämna cd-skivor och böcker.
* Efter det hämtar vi Vickiemyran på dagis så tjejerna får leka lite.

* Tvätta bilen.
* Sy draperiet till datahörnan.

Till middag idag blir det kebabtallrik, gott gott.

Suss.. jag hade så rätt :)
Jag pratade med Suss på msn som hastigast under tiden jag hade Milton kvar vid frukosten, han tar sååå lång tid på sig. Så när jag slet mig loss sa jag, nu har jag leverpastej i hela köket...


Så rätt så..


Pojken äter gärna leverpastej rakt från förpackningen..



Busiga ögon..


Bus Mille


Som ni ser har min lille son blivit en riktig krampa :) Sån liten go tjockis! Han som alltid varit så klen, nu äter han så det sprutar ur öronen. Hoppas det inte är tillfälligt bara.

Sen kände jag får att ta lite tulpanbilder, jag älskar Tulpaner!
Och det var länge sedan jag fotade något som ligger stilla..





Nu får jag nog springa in i duschen om jag ska hinna allt idag.

**HUG**
s a n d i



1 Comments:

Blogger Mindi said...

Så söt han är då!!!
Du, nu finns receptet på min blogg.

Stor kram
=(^-^)=

12:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home