torsdag, februari 16, 2006

060216

Förkylning och Pippibilder..

Ojojoj, jag är nog lite sjuk...
Snoret rinner, jag nyser konstant, huvudvärk och allmänt dåsig.

Tvingade iväg mig till jobb i morse ändå, vi har suttit i möte hela dagen så jag kände mig mer eller mindre tvingad dit.. av mig själv.

Milton har varit förkyld och lite hängig på dagis.

Jag vill verkligen inte behöva vara hemma imorgon, men vi får se hur detta utvecklar sig.

Igår var jag som sagt ledig och jag hann med allt på listan utom att tvätta bilen. Jag vill verkligen få skölja av den så inte saltet från vägarna biter sig fast.


Så här såg det ut den stunden jag smög mig in på Timeas rum :)



Tommy, Annika & Pippi :)


"Pippi" alias Vickie & Annika hoppar och dansar i sängen.


Helt tokiga tjejer :)


Lillebroren fick vara med en kort stund med stortjejerna på rummet, när han inte var det terrade han sin mamma duktigt!

Annars var det en lugn kväll igår förutom att Milton hoppade sönder sin spjälsäng Hade jag inte mått som jag gör så hade jag kört till Ikea och inhandlat en vit Vikare säng.
(Jennie, den var jättefin ju)

Men han får snällt ligga på madrassen brevid min säng inatt med. Han får skylla sig själv!

Jag håller på att förbereda kalasen inför Timeas 5 års dag.
Vuxenkalas blir det på kvällen samma dag som hon fyller. Jag ska köpa hem baguetter och massa olika fyllningar så vi gör vår egen mat.
Sen tårta efter det.
Ett vanligt traditionellt barnkalas med fiskedamm ballonger och lekar, blir det i mitten på Mars.

Nu orkar jag inte skriva mer, ska leta i kylen efter en middag och kanske svälja ett par vitpepparkorn så det inte blir värre i alla fall.

**HUG**
s a n d i