lördag, mars 18, 2006

060318

Sjuklingar så långt ögat kan nå..

Det fortsätter här hemma i influensans tecken. För jag antar att det är det vi har.



Milton i sin feberyra..

Jag hoppas verkligen att vi är bättre imorgon så jag kan jobba på måndag.
Louise:
Min arbetstid är 7-16 får jag bara må bra så kommer jag med på pärlkursen!


Jag i min feberyra..

Mitt största problem idag har varit mina ögon, jag har helt sjukt ont när jag tittar! Men nu när jag har smärtstillande mår jag lite bättre, men är jättejätte trött :(

Idag har min sambo lagat pannkakor, det gick sådär. Det är ingen mästerkock jag fångat in, det är en sak som är säker!
Timea hejjade på för fulla muggar vid köksön och guidade honom. Fast lita på hans matlagning gör hon INTE!

När han hällde Milda Culiness i smeten istället för på järnet så var hon tvungen att gå och kalla på mig..
Mamma, detta går inte! Han KAN INTE!

Kom på att jag glömt skriva om Milles provtagningar.
Socker och alla andra tester de tog såg fina ut allihop. Dock blev Dr Ferm lite oroad för hur jag sa att han betedde sig när han blev sådär sjuk.
Han svamlade något om Epelepsi, då blev jag oroad!

Men jag har lovat att jag ska visa upp honom om/när han blir sådär sjuk nån mer gång!

Nu orkar jag inte uppdatera mer.

**HUG**
s a n d i

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch Sandi. Nu får det väl vara bra med sjukdomar för eran del.
Skönt att Milles prover var bra, men inte så kul att doktorn svamlar om epilepsi. Ska inga andra tester/prover tas?
Hoppas att det inte är nåt allvarligt.
Stooor krya-på-er kram!

8:10 em  
Blogger Camilla said...

Kikade bara in för att uppdatera mig om läget hemma hos er..
Och vad får jag läsa, sååå mycket sjukdomar ni har så tycker jag att nu får det faktiskt vara nog för er familj;
så väck väck väck dumma baciller...

Hoppas ni kommer underfund med Mille snart och fy på doktorn att skrämmas så ...

Kramis och krya på dig..
Camilla

12:45 fm  
Blogger Jenny said...

Krya på er! :o)

12:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home