tisdag, mars 21, 2006

060321

Avokado å Rullgardin..

Jaha, jag hade fått det här med pärlkursen lite om bakfoten ;o)
Det var inget sk homeparty, som jag trodde utan en kurs som hölls i en pärlbutik i Hököpinge.
Å de va såååå trevlit!

Det började 18 och slutade 22. Då hade jag hunnit med 2 halsband. Det är lite långsamt för mig men man måste ju prata oxå. =D
Hur som helst, så här ser mina alster ut, och jag hoppas det blir fler tillfällen Louise!
Så skönt att komma hemifrån och bara vara Sandra.
Tack för jag fick komma med.





Idag har vi planterat om lite blommor, jag och Timea. Har även sparat på oss 5 olika kärnor.
Paprika
Avokado
Citron
Äpple
Tomat
I eftermiddag lutar det åt en tur till Ikea, så då får vi köpa lite krukor så vi kan plantera våra kärnor.
Ska även handla handdukar, rullgardin, plastlådor, ramar, mm

- Två småkillar stod och käbblade på barns vis:
- Min pappa är mycket bättre än din pappa!
- Nähä, för det är han inte!
- Min brorsa är mycket bättre än din brorsa!
- Det är han inte alls det!
- Min morsa är mycket bättre än din morsa!
- Den andre tänkte efter en stund och sa sedan:
- Det stämmer nog... för det säger min pappa också!

Jag är ledig idag och det glädjer mig att vi imorgon kan gå på dagis och jobb, som det ska vara. Alla är mao friska.
*pepparpeppar*

Vagnen borde dessutom komma idag, om den gör det ska jag rasta den på Ikea :)
Nu ska jag gå och ta en varm dusch, det behöver nog min träningsvärk, jaja är man otränad så är man..

**HUG**
s a n d i

5 Comments:

Blogger Mindi said...

Åh så fina... duktiga du!!!!

Jag är på jakt efter nya krukor... vill ha en rektaunguljär kruka med fat - modell lite större. Har du sett en sån någonstanns???

Kram kram kram

8:39 em  
Blogger Mindi said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

8:39 em  
Anonymous Anonym said...

Tack för i går snuttan! Dina halsband blev såååå fina! Det får vi göra om! Kanske rent av ha en egen pysselkväll en gång i månaden. Det hade varit kul! Ätit lite gott och sen pysslat massor :-)

Hur gick det på Ikea i dag? Fyndat något? Såg du dom små backarna?? :-)

Nä nu fortsätter " Desperate Housewifes".

Kram kram

10:25 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Så supersnygga halsband!
Låter juh jättekul att vara på pärlparty :)
Kan vi ordna ett eget? *ler*

Hoppas att allt är bra med er nu och att du fått den coolsnygga racervagnen! Hihi

KrameN!!

11:31 em  
Blogger Suss said...

Hej tjejen!
Så supersnygga halsband du gjort, jag blir ju bara såå avis! Det gröna vart min favvis direkt, hur fint som helst ju!

Ja, jag vet ju knappt alls hur jag jobbar, vart jag kommer jobba (förhoppningsvis nån annanstans) eller hur allt blir i sommar. Det enda jag vet är att det lättaste nog är om vi bestämmer ett datum, en helg, då får jag se till att inte jobba då om det inte är semester alltså.
Vi tänkte väl åka ner hela familjen tror jag, fast jag kan ju alltid åks två gånger om vi ska ses utan barnen =) Även fast det är dej jag vill träffa så skulle det vara så kul att träffa din lilla familj med =))

Vi tar det över MSN.

Och VAR har du hittat den vagnen? Länk please så jag får kolla in den! Den är supernajs! Rött är ju unisex, hälsa din andra hälft det ;-) Vi har en röd Emmaljunga ju som vi köpte när Elliot låg i magen =)

Kram!

11:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home