torsdag, mars 23, 2006

060323

2 Vitsar å Pojkbaciller..

Timea, jag och Milton satt vid frukostbordet när den förstnämnde plötligt undrar:
- Mamma kan man SE pojkbaciller? :)
Ja, sa jag, lika mycket som man kan se flickbaciller.

Hon är rolig denna tjej, när jag vid 23 skulle gå och lägga mig igår, så vaknade Timea till och kallade på mig;
- Mamma jag vill ha lockigt hår imorgon..
- Öhhh, ok..
- Riiiktigt änglahår!
Sen slocknade hon igen :o)

Idag är jag ledig, ska städa en stund och sen köra in till Skattkammarön med Louise Tilde & Tintin.
Efter det måste vi handla mat med oss hem från Citygross.

-Hur får man en blondin att skratta på måndag morgon? -Drar en vits på fredag kväll.

Vagnen kom som sagt igår, ska se om jag får till nån bild idag, Ila :)
Den ser ut precis som bilden på deras hemsida.
Skön o köra och har stannat på ett perfekt läge mellan klen och klumpig.
Milton har blivit provkörd inomhus både igår och idag på morgonen och han fullkomligt älskar sin nya vagn!

Lille Olle kom inrusande i vardagsrummet:
- Pappa, vi skrev uppsats igår, flåsade han.
- Jasså, sade pappan ointresserat. Vad skrev ni om?
- Jo, vi skulle skriva om vad våra pappor gör ... och nu står magistern utanför och han har två poliser med sig.

Tyvärr har jag inget roligt att dela med mig av, inget tråkigt heller dock, återkommer ikväll när vi varit ute på våra äventyr.

**HUG**
s a n d i

4 Comments:

Blogger Mindi said...

Hi-hi... så söt hon är... änglahår!!!!! :)

Kram på dig!!!!

11:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hej hopp!
Kikar in en liten sväng bara.
Kul att du blev nöjd med vagnen :)

Kram Jenny

9:02 fm  
Blogger mintid said...

Pojkbaciller kan vara läskiga ;o)!
Min dotter grät en skvätt häromdagen när hon berättade att en kille på dagis sagt att hon var kär i honom...jag försökte trösta med att det var nog så att han ville att E ska vara kär i honom...man får tolka det till bästa fördelen ;-)

9:08 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Inne o kikar lite :)

Hoppas att ni får en fin helg!

KrameN!

10:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home