lördag, mars 25, 2006

060325

Majs å Grillat..

Jaha, jaja, här sitter vi då som 2 nördar vid varsin dator brevid varandra. Daniel spelar nåt spel där militärer dödar varandra*aptrist*
Och jag tänkte skicka iväg en liten uppdatering.

Trots att det inte hänt så mycket.
Var i torsdags på Skattkammarön med Louise Tilde och Tintin som bestämt.
Alltid lika kul o ses, men där var bra konstiga människor samtidigt som oss *fniss*
Sen mötte vi upp Daniel på Citygross där vi handlade mat för 1400, där är inte billigare att handla, men de har de sakerna jag vill ha, till exempel Bonduelles majs, det är inga andra majskorn som kan konkurrera med dem =)
Knäppt va?!



På kvällen kikade vi på några avsnitt Prison Break.
Jag blir tokig på denna serie, det är nästan så mina nerver inte orkar med =D



Igår jobbade jag 7-15.30, kom hem och gjorde inte många knop.
Vi grillade faktiskt, för första gången detta året.
Kött sallad och potatissallad.
Gott!
Längtar till sommaren, då vi grillar varje dag, i stort sett.

Sen kollade vi på Wallanders Mastermind, den var nog den ruggigaste jag sett av dem alla, lite jobbig och se och ännu jobbigare när Daniel somnade.
VARFÖR gör han det alltid???

Nu på morgonen fick jag, tro det eller ej, sovmorgon, till 8.30. Då masade jag mig ner och åt frukost.

Idag ska vi hitta på något, men kan absolut inte komma på vad, vi orkar inte bada, det är inte djurparksväder, innelanden kryllar av människor under helgen, så det pallar jag inte.
Ska hämta Linn kl 12, så vi får väl se om hon har något roligt förslag att komma med.

Men jag återkommer väl hit, ni får mer än gärna skriva hej när ni varit här, det behövs inte mer än så.

**HUG**
s a n d i

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Häj! :-)

1:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Vännen

Jag kände verkligen igen mig och martin, vi sitter med som två data nördar bredvid varann på kvällarna :)

Ha en bra helg och krama klimparna från oss.

2:10 em  
Anonymous Anonym said...

Hej!

Hoppas alt är bra i dag! Är inne en snabbis och kollar läget! Har en lillkille som inte sovit middag i dag och en sur tjej så det är väldigt livat här hemma *suck*.

Vi hörs och störs!! ;-)

Kramar

4:59 em  
Anonymous Anonym said...

Säger hej hej! Hoppas att ni hittade på något kul idag. Vi har gjort iordning Angelicas rum, så nu har också hon en egen vrå. Jag gick en långpromenad i vårsoeln, ja det känns faktiskt som vår nu!

8:42 em  
Blogger Emelie said...

Åh så härligt med grillat!
Hoppas ni hittade på något kul
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Jeanette

1:38 fm  
Blogger Mindi said...

Åh sså gott med grillat. Jag älskar att grilla. :)~

Vi har beställt Mastermind och den lär väl komma till veckan. Vi ahr sett tre andra Wallander filmer denna vekcan ( se min blogg) och alla har de varit riktigt bra men bäst var Steget efter med Lassgård.

Ha en underbar söndag vännen!
Kram

4:25 em  
Blogger Jenny said...

Hej! Som jag skrattade nar jag laste om Krister som skulle leverara vagnen!!! Muhahaha! Alla har pa cafeet satt o kolla pa mig, undrade va fan jag garvade for. Mycket att lasa nar man inte kommit nara en dator pa en vecka ju! Fick precis reda pa att klockan har dragits fram en timme...jaha, bra att nan berattade det ju! Nu ska jag traffa lille Leon. Ha d sa bra!

4:58 em  
Anonymous Anonym said...

Mmm.. gott & grilla. :P

6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home