söndag, mars 26, 2006

060326

Välabesök & + Grader..

Denna mamman här började dagen med att inte komma i tid till jobb. Pinsamt.
Jag får skylla på min egen mamma som alltid ringer mig och säger till när det är dax att skruva fram/bak klockan.
Hon hade visst glömt mig igår..

Jag kom till mitt jobb försent alltså, men ingen fara på taket då alla barnen sov när jag kom ändå.



När jag slutat, och kommit hem så åt vi lite lunch och körde sen till Väla. Jag går mycket hellre på Center Syd, men man måste ju utforska lite :)



Hem och laga söndagsmiddag i form av biffar, sås, potatis och lingon.
Sen har jag tvättat och plockat lite.
Väldigt upplyftande blogg jag har idag, känner jag :D
Förstår att ni alla sitter med penna och block och antecknar... hehe.



Jag har börjat fundera på vad jag vill ha ut av mitt liv.
Tungt!
Skulle vilja rusta färdigt huset och sen gå på källaren och starta nån verksamhet där nere.
Fota, bygga naglar, eller hålla pärlkurs står just nu på vill-göra-listan. Det hade kunnat bli hur mysigt som helst, 70 kvm med egen ingång. Men det är så mycket mer som ska ordnas innan det kan ske något sådant.



Ni ser de knäppa barnen va?
De blir för tillfället helt psycho när kameran åker fram, speciellt den lille varelsen.. det är Linn som tog de här igår.

Annars då?
Huvudet upp och benen ner..

Våren är på väg här nu, idag har vi inte haft några minusgrader och Daniel bad mig andas in den friska luften :)
Tyvärr har det ändå regnat, blåst och varit allmänt jobbigt väder idag, men bortsett från det så är alltså snön borta nu.
Skönt!

Imorgon ska jag jobba natt, det var myyyycket länge sedan sist och jag hoppas jag kan njuta av att få sova ostört.
Men nu är klockan snart 21 och sängen väntar, jag tror jag är alldeles alldeles dödstrött!
Gäsp..

**HUG**
s a n d i

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan gummisen!!

Såg att du skrivit på messenger men du hade loggat ut då så jag kunde inte svara!
Här är allt bra! En aning förkyld men annars är allt bra!
Jobbar du på Onsdag?
Kraaaaaaaaaaaaaamar

10:57 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hej!
Gick d bra på Väla idag?
Lätt o hitta?

Tyckte det lät som en jättebra idé o starta nåt i källaren!
Jag skulle oxå vilja göra nåt heeeelt annat...
Får väl oxå ta en funderare... Vi är juh trots allt inte så gamla än så ska man göra nåt ska man juh göra det nu!

Kramen!

11:02 em  
Blogger AnnaHanna said...

Men visst är det lömskt med de där tidsomställningarna nuförtiden. Förr var det alltid ett hallå på tv, i tidningar och text-tv mm.
Aftonbladet imorse: "Missade du tidsomställningen - maila och berätta" typ.
- De mörkar det ju med flit!
Jag råkade se det av en händelse på Bf - av alla ställen - precis innan jag dök i säng igår. Fast jag skulle ju inte jobba idag så det hade kanske inte varit nån katastrof...
Kram //Anna

12:48 fm  
Blogger mintid said...

Jag är så sällan på Väla men det har hänt. Har vänner i Ramlösa. Har även varit på center Syd när dom bodde i Malmö. Väla har väl gjort en rejäl renovering för ngt årsedan för innan var där rätt blahah...tycker jag ...
Fina kort på dig o barnen. Gillar svartvita bilder! Kram

10:54 fm  
Anonymous Anonym said...

Heey. Vilka fina kort på dej & barnen. :) Kram

4:15 em  
Anonymous Anonym said...

Vad fina ni är på korten Sandi. Du får skaffa dig en väckarklocka som styrs av radiovågor från en mast i Frankfurt. Det enda du behöver bry dig om är att ställa tiden när den ska ringa.

Det ska öppna en scrapbooking affär i Löberöd i mitten av april.

8:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home