måndag, juli 17, 2006

060717

Pass & Utemöbler

Jag är alltså helt topp tunnor rasande..
Mina bilder som jag hade på hårddisken som kraschat är borta.
Det är fler mappar som bara är borta och naturligtvis har jag inte brännt någon skiva för att spara bilder på hela sommaren.
Sååå.. vissa ska lära sig den hårda vägen.

Daniel ska försöka sitta med det ikväll igen. Jag fattar ju verkligen nada av detta. Kommer inte heller in på banken för att betala räkningar på pärlor jag beställt.

Väntar på massa viktiga mail till Outlooken :(

Men pärlat det har jag gjort, en hel del och "nya" passionen är armband.
Ska kanske lägga in lite bilder sen.
Det är lite människor som gör beställningar av mig, och ser du ngt du gillar så är det bara att ta ett mått på dig själv och höra av sig.
Jag gör aldrig 2 identiskt lika smycken, kan vara att jag byter en liten detalj om man vill ha det snarlikt.

Numera har jag endast hotmailen
sand77ra@hotmail.com

Idag var det tänkt att jag skulle ta barnen på tåget och åka till Lund en stund :)

Ska in på polisen för att beställa nytt pass, hittar givetvis inte det gamla.

Vi ska lämna in gräsklipparen på lagning, inte för att vi har ngt gräs, men det ska ju komma i sinom tid det med.

Gå till banken o fixa med nya inloggningsuppgifter till intenertbanken.
Samtidigt lämna in mitt bankomatkort som är jätteslitet, vissa butiker kan inte dra det ens, + att Mille hällt mitt supersnygga nagelack på det.

Fortsätta måla utemöblerna men jag hittar inte stora burken med lackfärg..

Så det mesta skiter sig idag, jag tror jag går ut o sätter mig i en brassestol tills Milton vaknat från vilan, o nä, han har inte somnat än.
Har varit på rummet 1½ timme nu..

Nä, den här efterlängtade semestern visar sig inte från bästa sidan kan jag säga!

Kram från deppig
Sandi

7 Comments:

Blogger Suss said...

Men Sandivännen...vilken usel dag =(

Tror du min jeppe kan hjälpa dej på nåt vis? Eller är Daniel haj på datorer? Hade ni inte backup på nåt? Fy...jag är verkligen inte avis. Det hände ju oss för inte allt så länge sen och man blir ju så förbannad *suck*

Tycker fortfarande det är så trist att vi inte kommer att ses. Men det kanske gör att det är tvunget med en resa till Sthlm innan jul, bara du o jag? =)

Extra stor kram till dej idag.

4:10 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Hejsan!
Inne o kikar...
Ajdå med alla dina bilder :(
Hoppas att ni kan fixa det på nåt vis!!

Kramen!

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

Halka in via Suss blogg..

Ha en bra dag!

Hälsningar Maria

10:03 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, visst är de fina?! I love mina nya skor! :-)

Men shit! Fy bubblan för hårddiskkrasch! Så himla trist att du verkar förlorat en massa bilder! Det brukar ju vara det värdefullaste man har på hårddisken. Jag lärde mig av vår vän Andys hårddiskkrasch för ca ett år sedan och bränner nu flitigt mina bilder och stoppar sen skivorna i bankfacket. Frågan är bara: Hur lång livstid har en CD eller DVD???

Nixpix, min semester har inte börjat ännu. Jag har fyra långa arbetsdagar kvar. Gissa om jag längtar?!?!

Hoppas att Daniel kan rädda dina bilder på nåt sätt!

10:20 em  
Blogger Mindi said...

Usch så trist med dina bilder... jag förstår att du deppar!!!!!!

Stor kram
M I N D I

10:57 em  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

8:04 fm  
Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

11:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home