måndag, november 13, 2006

061113

Löjliga Frågor..

Har varit inne hos Suss och norpat denna listan som jag tänkte sitta med ett tag, eller, den lär ta ett tag :)

FAVORIT:

Rum i huset: Inget, nu när Daniel rivit väggen mellan köket och vardagsrummet, det kommer bli bra, men uhh vad jag hatar byggdamm! Innan var det alltså köket, enda färdiga platsen i huset som jag var mest fäst vid :)
Band/Artist: Pink
Månad: Juni, inte för att jag fyller år, utan för att man har hela sommaren att se fram emot.
Mat: Gärna fisk eller thai.
Dricka: Beror på tillfället, vatten när jag tränar, sprit när jag festar och lättmjölk till frukost.
Godis: Äter jag bara på lördagar numera.
Tidning: Mama, Cosmopolitan och Solo.
Film: Heartbreak Hotel är så jävla grym.
Glass: Ja gärna choklad med pacannötter och marsmallows.
Träning: Så ofta jag kan..
Ämne i skolan: Matte var bajs och slöjd tummen upp, jag är pratiskt lagd.
Byxor: Träningskläder faktiskt.
Tröja: Gärna nån oversized..
Skor: Mina bruna moccastövlar är sköna.
Fest kläder: Det tar jag gärna på mig, och då ska det vara nyinhandlat.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nope
Köpt någonting: Jau
Varit sjuk: Inte mer än vanligt.
Gått en promenad: Ja
Sjungit: Näh
Tränat: Japp
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem under dessa 24 timmar?: Nej
Saknat någon: Inte direkt
Lagat mat: Ja
Kollat på film: Nej
Spelar nåt spel:
Kramat någon: Ja
Kysst någon:
Haft sex: Nope
Ätit: Jo
Duschat: Varje morgon och varje kväll.
Pluggat: No way
Bloggat: Ja
Varit nervös: Nej

ÖVRIGT
Har du pojkvän/flickvän: Sambo m Daniel
Hur tidigt stiger du upp? Olika
Vem/vilka vet mest om dig? Jag själv och Daniel
Vad har du på dig just nu? Vit tröja, vit scarves, grönbruna byxor, trosor, bh och strumpor
Vad ska du göra ikväll? Jobba, vad annars?
När var du senast riktigt full? Ett par veckor sedan..
Är du seriös? Inte alltid
Hur många biologiska syskon har du? 1
Hur många timmar sover du per natt? Olika
Vilken färg har du på håret? Råttfärg m ljusa slingor.
Vad har du för färg på ögonen? Blå, ibland mot grönt.
Vem är snyggast i världen? Omöjligt att svara på ju.
Vad är det för veckodag? Måndag
Är du uppväxt i stan eller på landet? Utanför stan, men inte direkt på landet.
Gillar du att laga mat? Ibland
Hur många par skor har du? Aldrig räknat
Var har du ont? Lite i huvudet och i vänster tumme nu när jag känner efter :)
Vem är bäst just nu? Jag själv, jobbar livet ur mig och fungerar någorlunda normalt ändå :)
Använder du hårspray? Nej
Favoritserie? Hinner inte
Gillar du seriehjältar? Nej.
Killar eller tjejer? Beror på tillfället..
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Inte på allt
Är du bra på att måla? Det fick man inte ärva efter sin far.
Sommar eller vinter? SOMMAR!
Vilken tid gick du upp idag? 7.30
Vem kramade du senast? Timea blev lämnad sist
Vem pussade du senast? Timea
Säger du "kex" eller "chex"? Säger båda faktiskt.
Vad längtar du till? Festen den 2 decemeber
Favoritalkohol? Bacardi Razz
Vad tycker du om ditt utseende? Uhhm... alltid nåt som är fel
Varför fyller du i detta? För att slippa kånka på skit från källaren som ska kastas på tippen.
Vad heter dina husdjur? Nåra såna kommer inte in o skitar ner..
Har du körkort? Ja
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Var 23 när Timea kom och skulle precis fylla 27, 2 dagar efter Milton föddes.
Humör just nu? Trött och småirriterad
Sommarplaner? Åka utomlands med familjen och fylla 30 år. Inte samtidigt tror jag.
Saft eller alkohol? Beror på tillfället.
Hur många kuddar sover du med? Daniel har en och jag resten, så ca 5 då :)
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Alla som känner mig vet att jag slösar..
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande? Verkligen inte
Har du några homosexuella vänner? Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, om man lever i ett harmoniskt förhållande.
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej
Bio eller promenad? Bio tror jag
Är du kittlig? Ja
Rädd för insekter? Njä, kan jag inte påstå
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Då skulle jag vilja kunna göra mig osynlig.
Anser du att du är stark? Ja, psykiskt stark är jag, annars hade jag legat ihoprullad på nåt hem för länge sedan ;)
Vad gör du om du får hicka? Dricker lite och tänker att nån pratar om mig, gott hoppas jag :D

Så var det klart, och jag får gå ner i källaren innan det är dax för jobb :(
Ha en fin dag, kramen från Sandra

5 Comments:

Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Tjena!
Det där skrev jag i allmänhet för som du tycker jag juh klart att det är trist när det är många inne som läser, men aldrig commentar...
Hur kan du tro att jag menade dig?
Det förstår jag faktiskt inte....
Varför skulle jag reta mig på dig? Det har jag väl aldrig haft anledning till!
Har du koll på om någon på din data har varit inne hos mig? För det har inte jag... Förstår inte vad du menar med att :

Så vi får spåna på vem det är som sitter och surfar till din blogg från min dator utan att kommentera.

Jag har aldrig pekat ut dig utan det var ett mess till Ila med ironisk underton och något mellan henne och mig...

Smygblogga?

Jaja.. jag har inte skrivit ett dugg riktat emot dig och förstår faktiskt ingenting nu....

9:02 em  
Anonymous Anonym said...

Tjingeling

Jobb jobb jobb!

Saknar hela familjen mycket.. krama Mean å Mille från oss!

Pöss å klem

10:43 em  
Blogger Suss said...

Hej vännen!

Jag har inte fått upp dina uppdateringar på min dator förrän nu. Sista bloggdatumet var typ den 25:e så jag har trott att du lagt av helt och hållet =(
Men nu fick jag upp dom, underligt?! Skitdator..

Skulle gärna vilja se barnens skolfoton, kommer de i bloggen? =)

Om du har lust att snacka vet du var jag finns, att jag finns.
För övrigt har jag inte hittat nån butik som säljer tid men funderar på att starat eget kanske? Borde göra succé ;-)

Kramar i massor!

12:54 em  
Blogger mintid said...

Tittar in för att se hur du har det!
Regnigt väder även hos er kan jag tro...

Kul med lite nytt i köket. Att riva en vägg så gör säkert jättemycket. DEt håller en jobbar kompis med på med o dom HATAR med dammet....

Ha en bra dag!

10:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej!
Hehe, såna där listor med frågor e alltid skojiga att läsa! Jag tröttnar aldrig på att fylla i såna heller typ! Iallafall inte när det e lite nya frågor. =D
Nu ska jag strax åka o jobba... Ha en superbra kväll! Vi synes o höres! Kramar från Madde

3:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home