måndag, november 20, 2006

061120

Godis å Film..

Idag är Timea sjuk, ska försöka ta med henne till jobbet en timme i em då jag måste vara där 15, och sen kan Daniel hämta med henne hem.

Har även ett möte i Svalöv (av alla ställen) kl 13, så även där får penna o papper komma med.
Hon är mycket bättre idag men har varit slö och hängig hela helgen, klagar på magont men inget händer på något håll.

Idag jobbar jag min 19:e dag i rad, jag vet att jag är tjatig, men har inget annat vettigt att skriva, bara 11 dagar i rad kvar då att jobba efter denna dagen.
Det är inget jag rekomenderar, och jag kan lätt säga att jag aldrig pallat det om jag inte tränat ett par kvällar i veckan, för det gör så att jag blir piggare och orkar mer, fast onödigt mycket armhävisar var det igår :D
Jag har börjat på sunda linjen för någon vecka sedan, även om jag syndar på lördagar.
I morse halsade jag även en matsked ren äppelcidervinäger, precis som när jag bodde i Norge.
Det är ingen hit, men jag vet det gör gott. Nu är det allvar, jag SKA gå ner de 6 sista börbenade kilona som bara jag stör mig på.


Sånt här äter inte jag, bara fotograferar det till jubb :)


Lite mer.. blir alltså ganska sugen..


Självplågeri..


Dumle är mums..

I varje klass finns det elever som vill utmärka sig, det minns jag ju själv personer som gjorde från min egen skoltid.
Och det händer att man gottar sig då de knäppar till sig ordentligt, som denna tjejen :)
http://www.uppslaget.se/klipp.asp?id=4979

Och denna idioten då?
http://www.uppslaget.se/klipp.asp?id=4970
Lite farligt nära kanten kanske?

http://www.uppslaget.se/klipp.asp?id=4860
Hahahaaa.. här kan jag lätt inte hålla mig heller!

Nu börjar dagen här..
Kram S

5 Comments:

Blogger Suss said...

Kikade in som hastigast, krya på sej till snäckis!

Kram!

12:53 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

varit inne o kikat!
hoppas att Mea blir bra snart!

/Linda!

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har socker problem, så sugen jag blev på godis efter dina fina bilder ;)
plågeri......

hej svejs

9:05 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas Mea blir bra snart.

4:10 em  
Blogger Kottemor said...

Ajdå,hoppas Mea blir frisk snart,trist o va sjuk juh.
Många pass i rad!!
Ej kul det heller!

Hoppas ni får lite lugn o ro snart:)

Kramen

12:30 fm  

Skicka en kommentar

<< Home