torsdag, november 23, 2006

061123

Jävla Pissdag!

Nä, jag tänker inte uppdatera bloggen med text, för jag är på sämsta tänkbara humör.

Allt är skit eller iaf det mesta..
Jag jobbar ihjäl mig..
Går inte ner tillräckligt snabbt i vikt..
Barnen vänder uppochner på hela huset hela jävla tiden..
Hinner inte träna så ofta som jag vill..
Det regnar ute..
Folk bara jävlas med mig känns det som..
Torktumlaren gnisslar..
Sambon man valt att leva ihop med är knäpp på sitt vis..
Radion spelar samma musik om och om igen..
Vi behöver storhandla både mat och julpynt..
Hittar inte min pincett, och jag behöver rycka ögonbrynen..
Den svindyra toalettsitsen i ek är sönder och tejpad med eltejp..

Ja, ni ser, allt går bara emot mig.
Så här kommer lite knäppa bilder från mobilen istället.


Timeahjärtat tycker om sin häxmamma ändå!


Mille med tror jag, eller kanske mest vill han reta upp mig genom att rita röda streck med tusch över hela vita trappan och trycka ut en hel tandträmstub på hallgolvet?
Men jag vet inte??


Exakt så här känner jag mig nu.. hela hjärnkontoret i typ näsan :o(


Men detta är verkligheten, på väg i bilen till jobb jobb jobb, från det ena till det andra. Fan jag spyr på detta snart!
Satan vad jag ser svullen ut i fejjan?!

En till bara..

Lillebror ska tvunget sitta på dass.. kommer ni ihåg när man fick ner hela rumpan? Jag gör, fast det var på typ 100 år sedan :)
Jo, han kissar på toa, men då sitter han så normalt han kan.

HejDå, nu ska jag till ... guess what....
Jobb såklart!

16 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan

Kikat in här hos dig. Verkar inget vidare att jobba så mycket. Din lille son verkar lika busig som min son. Alltid något rakartyg på gång. Hoppas att allt lugnar sig snart för dig.
Sara

7:05 em  
Blogger Suss said...

Vännen, kommer det att lugna sej för dej snart? Du ser hemskt arg ut..

Sötnosar då! Jag kommer också ihåg när man rymdes med hela rumoan i men det var väl sisådär 25 år sen eller nåt!

STOR kram!

9:45 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha Jo det var ju ett tag sen man fick ner rumpan i toan... Kanske bra iofs... Minns att jag var rädd för toagubben som bodde där nere... Nu får han fan rycka och dra en hel del för att få ner detta arslet!!! =) Tack för en som vanligt trevlig dag med dig på jobbet... Ses imorgon... Kramar Marita!

9:49 em  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen
Det var ett tag sedan.
Tänk på vad det är du utsätter dig själv för... Du vill väl inte sluta som mig????
Ta det lugnt om det går.
Hoppas att det annars är bra med dig/er. Det är skönt att man kan pigga upp sig med lite roliga bilder. Om det är något så är det bara till att slå en signal.
Vi höres

kramisar från mig

11:29 em  
Blogger mintid said...

Tycker om att titta in till dig ändå fast du är sur ;).
Hoppas du har en bra helg!
Trist väder men vad gör man!?

Ha det så bra!

Kraaaaaaam

11:30 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Inne o kikat :o)

12:45 em  
Anonymous Anonym said...

Jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig snart. Att stressa är inte bra för humöret och livet.

1:47 em  
Blogger Emelie said...

Hoppas ditt liv lugnar ner sig lite snart.
Var rädd om dig, så du inte bränner ut dig.
Du har otroligt söta ungar.
Min Isac som alltid varit så lugn förut, är sen 6 månader tillbaka i tiden och än, blivit en otroligt busig liten kille, så jag vet hur du menar. Även om de är fulla av liv och livsglädje, så kan de göra en minst sakt tokiga ibland, med alla sina upptåg och bus.
Men du, allvarligt, behöver du gå ner nått i vikt?
Ha det gott!
Och var rädd om dig.

1:19 fm  
Blogger Suss said...

Gumman, kikar in för att se om du lever.

Kram!

12:27 fm  
Anonymous Anonym said...

Usch, tycker synd om dig som jobbat så mycket sista tiden.. Men nu e det väl äntligen slut på det?! =) O nuuu e det snart dags för fest! Ska bli skoj! Du, visst var det red bull o sprite o bacardi razz som var gott ihop?! Har för mig att det var det du sa, så jag tänkte ju testa!
Idag har Selvija varit här en sväng, jag har släppt in henne i portarna runtomkring så hon kunde dela ut reklam för sin butik! ;) Mycket spring i trappor blev det, bra motion iof! =P
Hoppas nu att det lugnar ner sig för dig o du får vila upp dig snart.. Vi ses på lördag, då blir det party! =D Kram Madde

10:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hi people
I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....

7:30 em  
Blogger Suss said...

Eller Bacardi Razz, Sprite pch pressad lime. Det är mitt tips ;-)

Hoppas du mår bra gumsan!
Kram!

11:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Vart här & läst.. :) Tjusiga foton! ;)

11:16 em  
Blogger Kottemor said...

Hahahhaa,vilka sköna bilder!:)

Kramar

3:55 em  
Anonymous Anonym said...

Hi all!
- www.blogger.com s
samsung ringtone
motorola ringtone
sony ericsson ringtone
nokia ringtone

9:12 em  
Anonymous Anonym said...

Just starting out and want to learn. Thanks for the help.
- www.blogger.com 1
spaghetti alla carbonara

5:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home