fredag, februari 17, 2006

060217 (kväll)


Ny pojksäng och stor text??

Hallå, varför har texten blivit så gigantisk på blogspot, är det fel på min skärm?
Det gillas inte alls hur som helst.

:(
Pratade med Jennie om detta på msn och hon sa att så var det inte alls på hennes skärm.
Hur är det för er andra? Är min text jättestor, trots att jag har Normal Size?
Jag fattar inte vad som hänt, inte ändrat upplösning eller något sådant. Plis help..

Nu ska jag gå och lägga mig och sova, förhoppningsvis.
Jag hoppas på en bättre dag imorgon med förkylningen.

Nu provar jag med Tinystrl på texten för att se hur det blir.

Sängen pappa kom hem med till Milton var den här..

Växasäng Vikare.



Han somnade som en riktig prins, hur bra som helst!
Och nu ska jag somna som värsta drottningen i min bädd..

**HUG**
s a n d i


3 Comments:

Blogger Suss said...

Hej tjejen! Kikar in en snabbis på din nya supernajsa sida!!! Åh, vad fint du gjort! Din blogg, i min dator, har inte varit uppdaterad på flera dar så jag har trott at du varit helt förvunnen. Men nu har jag sett de senaste 3-4 inläggen som jag aldrig sett förr. Varför gör den så?

Nu blev jag så sugen på att fixa min sida lite ny med så jag får väl kalla på Mindi jag med =)

Kul att Mille-kille tjockar på sej! Han är ju verkligen ett A-barn Sandi, så otroligt söt pojke! För det är vad han är...en pojke ingen bebis längre. Så stor han är nu! På senaste tiden har han växt otroligt mycket tycker jag. Sötskorpan =)

Mot sängen var det ja...fast jag måste nog kolla in hur jag ska fixa min blogg först... Ska bara... ;-)

Kramkalas!

12:06 fm  
Blogger Mindi said...

Så bra det blev. :) Du är så-å duktig ju. :)

Ha en riktigt underbar helg och kram till dig!

=(^-^)=

2:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Sandi!
Kikar in en sväng. Tråkigt att du är sjuk. Hoppas att du snart kryar på dig.
Fin säng Mille fått :)

Jag har också skaffat mig en blogg och du får gärna komma och hälsa på om du vill.

Kram Jenny

8:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home