söndag, februari 19, 2006

060219

Sömnmedel & Frukostdax..

Jag får nog leva med att min text ser stor ut på min skärm, bara den är Ok hemma hos er :)

Den här sängen vi köpte till Milton... asså, hur bra är inte den på en skala? Han sover ju hela nätter nu!
2 nätter i rad, i natt var jag bara uppe en gång och stoppade i nappen.

Timea väckte honom halv 8.
VÄCKTE! Hallå?!
Jag gissar på sömnmedel i madrassen, men jag klagar inte, det är sååå skönt att få sova ifred.
Dock kom Timea in och la sig mellan mina ben vid 4, så jag fick bära in henne igen.

Jag är sjuk fortfarande, superförkyld, ont i huvudet, mår illa av och till. Är ledig idag från jobb och det är sååå behövligt.
Egentligen skulle Louise m familj komma hit idag, men jag är rädd att smitta ner dem, de har ju precis blivit friska från sin skit.

Annars börjar jag känna av att det är kalasdax på riktigt snart. Jag har inte ordnat någonting än :O
Det är halvt panik nu snart.
Presenter får jag köpa på tisdagen då jag är ledig. Maten likaså.

Inget o stressa upp sig för, försöker jag intala mig.. jag är glad bara jag blir frisk snart.

Dax för frukost.

**HUG**
s a n d i

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsvejs!

Tack för besöket... kikar in hos dig nu! :)

8:00 em  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Kikar in och lämnar ett avtryck :D

Vilken bra säng ni skaffat till lillkillen *ler*

Krya på dig!

Kram Linda!

8:39 em  
Blogger AnnaHanna said...

Filmen var helt OK. Den kan jag nog våga rekommendera. Inget mästerverk - men bra.
Förstår att du inte hade kunnat hålla dig från kameran - men jag är en fegis :-)
Schysst med ny snarkofag till den lille. Hoppas sovandet håller i sig.
Kram //Anna

10:24 em  
Anonymous Anonym said...

Skickar en mängd krya-på-dig-kramar så att ni blir friska någon gång. Här har det också varit sjukt, liten tappade ett kilo på två dagar men jag hoppas han tar igen det snabbt. Han är ju inte så stor.
Måste ju kommentera bilderna på Mille längre ner - jisses så busig han ser ut. Kan tänka mig att du har fullt upp med honom. :)

Kram Kram

11:11 em  
Blogger Emelie said...

Sååå skönt att få sova o att han gillar sin nya fina säng.
Trist att du är sjuk, hoppas vårsolen o värmen snart är här då kanske alla sjukor flyr.
Den där Citronmarängpajen är super god! Jag gjorde den i höstas, tror det var dig jag fått receptet ifrån( tror du skickat det till listan någon gång)
Texten på din blogg är liten hos mig med så det måste vara något i din dator o någon inställning.
Krya på dig o ha det så gott
Kram Jeanette

3:31 em  
Blogger Mindi said...

Är det bara på blogspot texten är stor?

Har du kollat: Visa - Textstorlek?
Men om det inte är på andra sidor så borde det ju inte vara fel där...?

Kram på dig från en som också är sjuk...

3:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home