onsdag, februari 22, 2006

060222

Stora dagen.


Timea 5 år!

Då är den stoOora dagen äntligen här.
6.30 gick vi in för att gratulera. Presenterna revs upp illa kvickt. Alla saker tycktes om! Mest Bratzen.


Frukostbulle med ljus, nyponsoppa och ballong, men pappan är så klumpig och släppte ballongen på ljuset så det släcktes ut och ballongen explodera :)
Här har vi precis kommit in till en liten tjuvlyssnare ;D

Men guuud, vad de sätter fast dockorna i pakteten, man får ju nästan inte loss dem alls. Btw lixom :)

Jag tyckte det var lite väl tidigt att gå in redan halv 7 då jag sov som bäst i min egen säng, Milton har bråkat och jag har vägrat ta in honom i min säng. Därför blev jag liggandes som en Ravioli i hans växa säng
*ont i ryggen*
Men för att pappan skulle kunna vara med och sjunga fick jag snällt masa mig upp.


Lillebror tyckte det var spännande att vara med för 2:a gången och fira Mean.

Daniel kommer hem tidigare idag, han har lite intjänad tid att ta ut och det passar sig utmärkt just idag.
Annars tycker jag mig ha läget under kontroll, ska städa och göra tårta o paj.
Måste oxå köra till Burlöv Center för öronhåltagning.



Dockan ska såklart ha nya kläder på direkt.

Timea bestämmer aktiviteterna idag, men det verkar som om hon vill vara hemma och leka med sina saker och det passar mig perfe :)


Nu är klockan 8 och Timea kom nyss och visade sina nya kläder. Voila :)

Jag sätter igång direkt och återkommer här under dagen i mån av tid.

6 Comments:

Blogger Emelie said...

Stort Grattis till Timea idag på hennes 5 års dag!!
Tänk så fort tiden går.
Önskar en fortsatt underbar födelsedag
Kram Jeanette m Fhilip, Isac o Timea

9:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Grattis, grattis till stora tjejen i dag! Tänk för 5 år sedan var du på KK och födde ut en liten prinsessa!

Vilka superfina kläder ni köpt!! Tuffelituffa ;-)

Nä nu står det frukost på schemat!
Hoppas vi snart kan träffas :-)

Massor med bamsekramar till födelsedagsgrisen i dag

10:11 fm  
Blogger Grått Med Vita Knutar said...

Grattis till stora tjejan!
Vilka fina klappar :D

Vad skoj att se lite livstecken från er :D
Har kollat in lite då och då efter en uppdatering ;D

Kramen!
Hoppas att ni får en superhärlig dag med håltagning och allt! :O

1:30 em  
Anonymous Anonym said...

Stort GRATTIS till Timea idag! :) Jättetuffa kläder. :) KRAM

3:18 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis till födelsedags barnet!

5:28 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå!
Stort grattis till Timea på 5-årsdagen!
Så mycket fint hon fått :)
Och så mycket gott ni ska bjuda på.

För mig går det bara bra i skolan. Men termin 4 är tuff och det känns redan av. Men det är bara att bita ihop och köra på.

Hur är det med förkylningen nu? Bättre hoppas jag.

Ha det så bra!
Kram Jenny

6:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home